VÁMÜGYINTÉZÉS

Közvetlen képviselőként, eseti vagy állandó jelleggel, a megbízó igényei szerint normál vagy egyszerűsített eljárásban. Elektronikus rendszerben akár a megbízó, akár cégünk telephelyén. Bármely vámeljárás és vámjogi konstrukció hatékony ügyintézése.

KVTD BEVALLÁS

A vonatkozó környezetvédelmi termékdíj jogszabályokban előírt bevallás elkészítése és benyújtása, valamint a nyilvántartások vezetése.

EPR ÜGYINTÉZÉS

A kiterjesztett gyártói felelősségi díjjal kapcsolatos kötelezettségek meghatározása, segítségnyújtás a bejelentkezési eljárásban, a jogszabályi előírásoknak megfelelő nyilvántartás kialakítása és vezetése, az adatszolgáltatás elkészítése.

EKAER BEJELENTÉS

EKAER bejelentések készítése a NAV felületén vagy ügyféli programban, mind egyszerűsített, mind normál bejelentőként. Külön figyelemmel a kockázatos termékekre vonatkozó speciális szabályokra.

NETA BEVALLÁS

A vonatkozó népegészségügyi termékadó jogszabályokban előírt bevallás elkészítése és benyújtása, valamint a nyilvántartások vezetése.

LOGISZTIKAI TÁMOGATÓ FELADATOK

Bizonylatok kezelése, számlaellenőrzés, minőségbiztosítási feladatok, irattárazás, archiválás, ki- és beszállítások ügyintézése és igény szerint bármilyen egyéb adminisztratív feladat.

INTRASTAT ADATSZOLGÁLTATÁS

Közösségen belüli kereskedelemhez kapcsolódó Intrastat adatszolgáltatás, a vállalatirányítási rendszerből nyert adatokból vagy manuális adatfeldolgozással.

ELSZÁMOLÁSOK ÖSSZEÁLLÍTÁSA

Minden típusú gazdasási vámeljárás, valamint az egyszerűsített eljárások és adóraktár biztosítékkeret elszámolása folyamatos vagy projekt jelleggel.

ÖNREVÍZIÓ/ PROJEKT JELLEGŰ MÓDOSÍTÁSOK

A KVTD és NETA bevallások és az azokat alátámasztó nyilvántartások, valamint a vám-árunyilatkozatok módosítása projekt jelleggel, akár a teljes elévülési időre. Az ehhez kapcsolódó feljegyzések, iratok és okmányok elkészítése, kezelése.

ÁRUOSZTÁLYOZÁS

Termék tarifaszámának megállapítása és annak minősítése vám-, KTVD-, NETA-, jövedék-, EKAER- és áfa szempontból. Tiltó-, korlátozó rendelkezések értelmezése, kezelése.

ADÓRAKTÁR ÜZEMELTETÉSE

Adóraktári folyamatok komplex kezelése normál vagy egyszerűsített eljárásban. Be- és kitárolások, biztosíték lekötések, hatósági ellenőrzések és elszámolások teljes körű ügyintézése. Saját jogú egyszerűsített adóraktárral is rendelkezünk.

BIZONYLATOK KIÁLLÍTÁSA

Vámkezelésekhez, adóeljárásokhoz, logisztikai folyamatokhoz szükséges bizonylatok valamint származást és státuszt igazoló okmányok kiállítása és kezelése. Számla, CMR, fuvarlevél, ATA, TIR, A.Tr, T2L, T2LF, CO, Form A.

RIPORTÁLÁS

Vámprogramból és / vagy vállalati rendszerekből komplex időszaki kimutatások, jelentések készítése a pénzügy, a logisztika, a stratégiai tervezés valamint az ügyvezetés felé

HELYETTESÍTÉS

Munkacsúcsok és szabadságok idején a vámfeladatok ellátására további vagy helyettesítő szakalkalmazott biztosítása.

KÉRELMEK KÉSZÍTÉSE

Bármely szakterületünkhöz kapcsolódó ügyféli kérelem elkészítése, benyújtása és utókövetése. Minden a napi tevékenységgel összefüggő beadvány illetve az adóhatósági ügyintézés elektronikus bejelentései. Módosítások, törlések, készlet jelentések, változás bejelentők, adóhatósági bejelentkezések.

2016 © Uniós Vám
“Üzleti